مقالات

رنگ مناسب برای مانتو شلوار اداری

رنگ مناسب برای مانتو شلوار اداری - مانتو آی سن

فرم اداری زنانه شامل مانتو شلوار و گا‌هاً مقنعه هم‌رنگ است، که خانم‌های شاغل برای حضور در محل کار آن را می‌پوشند. رنگ مانتو اداری یکی از مهم‌ترین فاکتور‌های خرید لباس فرم است و خانم‌ها می‌توانند با انتخاب درست و هوشمندانه رنگ لباس فرم خود، خوش استایل‌تر و جذاب‌تر به نظر برسند. رنگ یونیفرم اداری می‌تواند شما را چیزی فراتر از آنچه که هستید نشان دهد. کافیست رنگی زیبا که نگاه را به خود جذب می‌کند، بپوشید. برقراری ارتباط با شماست. این لباستان است که در درجه اول شما را به دیگران معرفی می‌کند؛ پس در انتخاب آن دقت نمایید. اگر شما نیز به ظاهرتان در محل کار اهمیت می‌دهید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا رنگ مناسب برای مانتو شلوار اداری را بشناسید.

 

رنگ مناسب برای مانتو اداری کدام است؟

همانطور که بیان شد رنگ از مهمترین مواردی است که باید در هنگام خرید مانتو و شلوار اداری مورد توجه قرار گیرد. جهت طراحی مانتو فرم شرکتی می‌توان از یک رنگ خاص و یا از ترکیب چند رنگ استفاده کرد. برای مثال برخی از تولید‌کنندگان با ترکیب رنگ مقنعه با مانتو اداری اقدام به تولید لباس فرم سازمانی می‌کنند؛ که این نوع طراحی، اغلب برای سازمان‌ها و مراکزی نظیر آژانس‌های هواپیمایی، هتل‌ها و بانک‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. حتی بعضی از شرکت‌ها به منظور خاص بودن پوشش کارمندان خود، خرج کار‌های رنگی را (متناسب با نوع کار و فعالیت شرکت و رنگ لوگوی سازمانی) هنگام دوخت لباس فرم لحاظ می‌کنند. از آنجایی که لباس فرم اداری تمام روز‌های هفته و برای ساعت‌های طولانی مورد استفاده کارمندان خانم قرار می‌گیرد، اغلب آن‌ها ترجیح می‌دهند، رنگ‌های تیره را برای مانتو شلوار اداری خود انتخاب کنند. رنگ‌های طوسی، مشکی و سورمه‌ای از پرکاربردترین رنگ‌های پارچه برای تولید فرم اداری هستند.

 

۳ رنگ پر فروش مانتو اداری

مانتو شلوار اداری مشکی

رنگ مشکی، رنگ کلاسیکی است که هیچ وقت از مد نمی‌افتد و همیشه استایلی خاص و جسورانه را برای شما فراهم می‌کند. اگر شما کارمندی منظم، جسور، با اعتماد به نفس هستید و اهمیت دادن به مد و لباس برای شما انکار ناپذیر است، پیشنهاد مانتو آی سن برای رنگ فرم اداری شما، بدون کوچک‌ترین شکی، مشکی است. مانتو شلوار اداری مشکی با مقنعه مشکی به راحتی ست می‌شود و همان استایلی را می‌سازدکه در نظر شماست. می‌توان مشکی را به عنوان یکی از سه رنگ مناسب برای مانتو شلوار اداری معرفی نمود.

 

مانتو شلوار اداری مشکی

 

مانتو شلوار اداری طوسی

رنگ طوسی از ترکیب مشکی و سفید به دست می‌آید. این رنگ طیف‌های متنوعی دارد که با افزودن رنگ سوم به مشکی و سفید تهیه می‌شوند. طوسی در روانشناسی رنگ‌ها، نماد عقل، سازش، بلوغ و مسئولیت است. اگر شما قصد دارید در محل کار جدید خود استخدام شوید پیشنهاد من یک مانتو شلوار اداری طوسی به همراه مقنعه مشکی است، این همان استایلی است که نوید شغل جدیدتان را به شما می‌دهد.

مانتو شلوار اداری طوسی

 

مانتو شلوار اداری سورمه‌ ای

رنگ سرمه‌ای، سرد و صلح جو است. این رنگ با تمام سردی خود به راحتی با اغلب رنگ‌ها ست می‌شود و حس اعتماد و صمیمت را ایجاد می‌کند. شاید علت اینکه اکثر دبیران و پرستاران نیز، این رنگ را برای لباس فرم خود می‌پسندند، القای همین حس اعتماد و صمیمیت است. مانتو شلوار کارمندی سرمه‌ ای همان گزینه‌ای است که باید در کمد تمام خانم‌های شاغل باشد، تا همراه مقنعه مشکی یا سورمه‌ای، استایل یک کارمند قابل اعتماد را به شما بدهد.

مانتو شلوار اداری سورمه‌ای

 

علت استفاده از رنگ‌ تیره برای تولید مانتو شلوار اداری

۱. رنگ تیره مانتو فرم، استایل شما را جذاب ترو شیک‌تر نشان می‌دهد.
۲. چنین رنگ‌هایی دیرتر لکه می‌شوند و در نتیجه نیاز به شست و شوی کمتری دارند.
۳. لباس‌های فرم تیره، به دلیل شست و شوی کمتر نسبت به رنگ‌های روشن‌تر، عمر طولانی‌تری دارند.
۴. این رنگ‌ها راحت‌تر از سایر رنگ‌ها ست می‌شوند.
۵. مانتو‌های اداری تیره رنگ، اندام شما را کشیده‌تر و قدتان را بلندتر نشان می‌دهند.

 

سخن پایانی

مانتو آی سن با شعار همیشگی خود، می‌دوزد برای شما
این صرفاً یک شعار نیست. طراحان و مشاوران تولیدی آی سن، در دوخت یونیفرم‌های اداری از پرکاربردترین رنگ‌های پارچه با بالاترین کیفیت موجود در بازار، استفاده می‌کنند. شما با هر سلیقه و اندامی می‌توانید فرم اداری دلخواهتان را از سایت و یا پیج اینستاگرام ما تهیه کنید. البته پیش از خرید امکان دریافت مشاوره تلفنی یا آنلاین با کارشناسان فروش آی سن برای شما عزیزان وجود دارد. تا بتوانید مناسبترین رنگ مانتو شلوار اداری را انتخاب کنید. خاطرنشان می‌شویم، چنانچه پس از خرید و پرو فرم اداری خود، رنگ آن مورد پسندتان نبود، با توجه به قوانین و مقررات مانتو آی سن، امکان تعویض رنگ وجود دارد.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟
[کل: 35 میانگین: 4.9]

2 دیدگاه در “رنگ مناسب برای مانتو شلوار اداری

  1. تینا بهاری گفت:

    سلام
    من حضوری از فروشگاهتون خرید کردم. جنس مانتو اداری هاتون عالیه 👌🏽 موفق باشید.

    1. mantoaysen گفت:

      سلام خداروشکر که راضی بودین، ممنون از نظر مثبت شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *